torsdag 25. november 2010

10 Things i love about you

Jeg bærer hans navn rundt halsen.
Han er ofte omtalt, men sjeldent sett.
Han er skrytt av, men aldri bevist.
Hvem er han egentlig?
Han er min Vidar. 

 Vidar er litt vanskelig å beskrive, men jeg skal prøve.

#1 Han er elsket av alle
#2 Han har verdens beste armkrok
#3 Han har rødlig skjegg
#4 Han ler med hele kroppen
#5 Han kan å blunke med ett øye 
#6 Han er ikke selvhøytidelig, og hater andre som er det
7# Han digger at jeg åndser meg
8# Han har enorme hender
9# Han elsker å overraske
10# Han er bare min



ONE thing i hate about you...
Han er fiktiv.

Jeg sier som Michael Bublé : I just haven´t met you yet...

I might have to wait, I'll never give up
I guess it's half timing, and the other half's luck
Wherever you are, whenever it's right
You'll come out of nowhere and into my life

3 kommentarer:

fru undrum sa...

Kjære Mary!

Her kommer en sang til deg:

http://open.spotify.com/track/2whWHORuogV5f1NfConuLC

mokkis sa...

Han dukker nok opp en vakker dag... ;) Klemz

Susanne Strømø sa...

Føler med deg, og har det på akkurat samme måte! :P Hehe. Veldig bra innlegg :)