søndag 16. oktober 2011

RÅDÅS

"Dagene du husker"
En tur som denne har aldri blitt bestillt så lenge i forveien, så med forventningsnivået unormalt høyt (sjokkerende nok) så er denne ferien en av de som vil bli sittende lengst i minneboka mi.
At startour i tillegg har dette som slogan (kåret til dagens merkeligste ord) og at vi reiste med dem, er nok en tilfeldighet vil jeg tro.
Bare jeg får reist med Alfred så er jeg en lykkelig turist.

En reise til en gresk øy kan jo iogforseg beskrives som lykke i seg selv, men å reise med en mennesker man har mest behov for, hva kaller man det?
Selvmedisinering?
Ferie på blå resept?
En livsnødvendighet?
Balsam for frizzy hair?

Her er resten av en broket forsamling, AKA mitt reisefølge: 

For det at jeg som oftest er å finnes midt i en av disse på tur...


... betyr vitterlig ikke at en slik gjeng ikke settes pris på:

F.V. Troms, Poony, Markee og Majs.


Fasiliteter som kan benyttes på denne øya er som følger:


AKROBATIKK
Kjære Saratroms; du vet det bare finnes en Alfred og selvom dette bildet offentliggjøres så vil du alltid være en troms i mitt hjerte!


BILUTFLUKT
Bil + gresk radio + kartleser + tre flirfulle chicks i baksete... HVA BLIR DET? = JOY!  


SHOPPING
Her kan du boltre deg i blanda drops, alt fra fjellguider på tysk til Marian Keyes sin herlige verden. Og alt dette får du som bonus til at ferietrusene blir vaska samtidig! Beste kombinasjonen!! (Vaskeri/bokhandel)


 TRUBADURshow (one night only)
Har ingen kommentar, men legg gjerne dine egne synspunkter i kommentarfeltet under!


POLEDANCING
Her fikk alle (minus meg) vist frem sine skills... Kjekt å vite hvem som har poledancing-genet inne! We are taking the relationship to the next level!!


SIGHTSEEING
Å falle i turistfella; flaut eller nødvendig??


BILSHOW
Lekker bil! Trist med de bulkene som ble på panseret etter showet var over....


Med andre ord, ikke noe å si på aktivitetene!!


NOW: Ferie med meg! 
Who doesn´t want that..??


For en ting skal være sikkert; kall det hva du vil, mitt hår har ikke slutta å være frizzy selv etter to uker med balsam-gjengen! I PROMISE!





1 kommentar:

fru undrum sa...

Great tits!

Er det feil å si? Ment som et kompliment, i hvert fall! :)