fredag 27. mai 2011

LOOK ALIVE - LOOK ALIVE!

Jeg tok meg en aldri så liten joggetur i skogen idag!
Eller... rask gange?
Jeg MÅ komme i form igjen!
Har vært altfor mange slappe kvelder med pils å slafs, her kreves innhenting deluxe!
Jeg tok joggeskoa fatt og tenkte: YES! 
 Surprised?
Kan nemlig når jeg vil!
 
Jeg lagde meg tilogmed denne sunne frokosten igår, bare for å bli psyked til å starte all over!
 
Så nå er det bestemt;
Jeg skal begynne å bruke fjellskoa jeg kjøpte meg for et par måneder siden! 
Ingen vei utenom, Mary!
Stay tuned for mountain pics!
Jeg har laget liste med pump-it sanger som kan fylle mitt øre når jeg spurter opp fjellsiden med pulsen herjende!
Who´s with me?
YEAH!


OBS! OBS! om her kommer et blogginnlegg om en god burger eller lignende så tapte jeg kampen. Kan vi være venner likevell?

7 kommentarer:

Anonym sa...

COUNT ME IN !!
E står klar med fjellskoa, anytime! ;)

Marita sa...

Stolt av dæ pia mi!!! Æ hadd jo allerede plotta dæ inn på børgefjell-turen i aug/sept, men vi skal jo over til søta bror! men fjella står jo der de står...så vi tar det seinar bare :)puss

Mary sa...

mAHlin; jeg tar deg på ordet!
Marita; fjella går aldri noen vei, ei heller syden! takk for at jeg er plottet inn diverse steder! sussåsånn!

dca sa...

E vil gjerne viser deg at det går an å levere feit fjelltur bilder og en en saftig burger inlegg!

Romsdalshornet neste år???

:-)

Mary sa...

Fiffig forslag du! it´s on!

mokkis sa...

Count me in sis!!!

TestEngineer sa...

Om du sku trenge moralsk støtte fra noen med skikkelig røtin kondis, så veit du hvor du finn meg:p