tirsdag 7. juni 2011

Livets undere skjer 24/7 om man ser etter!

Som barn campet jeg ganske mye.
Da var det turer med familien i eningen.
Maste om å få slå opp teltet i hagen non-stop!
Hadde piknik i alle slags uteområder, for å skape en illusjon om ferie.
Enn å glemme hvor gøy det var!
Det var nesten flaut denne helgen, da jeg skulle prøve å huske tilbake til sist jeg sov under en teltduk. For jeg kunne virkelig ikke erindre at de siste ti årene har inneholdt teltplugger, sovepose eller noe som ligner en primus.
*hjelp*

Men hvem sier jeg er et hotellmenneske?
Joda, farter en del rundt, og hotellrom er praktisk i den forbindelse.
Men camping er jo en så cool gathering av friends!!

Enda coolere når man er voksen og drikker champis i det fri!

Eneste jeg lurer på er om jeg kanskje så litt smartere ut sist jeg prøvde meg på en sport alla denne:
er det en slags ping-pong/badminton...??

Streifer meg også at jeg mest sannsynlig ikke spilte blåsekort på telttur sist...
Men akk så morsomt!

Men av alt dette vil jeg nevne maten.
I N G E N T I N G slår mat som er tilberedt i friluft!
MMMM!

Så vil jeg også utnevne en takk til fotografen som foreviget teltsveisen min.
Den kommer som en bonus i tilegg til alt det andre, og jeg satser på å ha denne på hver telttur i fremtiden!
EG LOVAR!


Bli med på tur, noen?

7 kommentarer:

Anonym sa...

Ahahahah, for en herlig tur!
Så ut som max lykke :))
Vi blir med neste gang!!! (har ikke vi allerede 'planlagt' teltturer i flengji?

TestEngineer sa...

Das sieht ja ganz herrlich aus! Va nok meir liv der enn det er i the Ingenieurwagen, kan jeg tenke:p

MariRust sa...

Sannelig....der klarte du å få sjarmen tilbake i teltlivet!!! Da er det bare å leite fram seksmanns-teltet ;-)
Herlig!!!

dca sa...

En herlig mini-break,
Med vin og sang;
Glade dager på sinnets minnebrikk!!!

Takk for turen Mary!

fru undrum sa...

Vi er med neste gang, så kos ut! Og det så spesielt ut som du hadde glede av den champisen :)

Sandra sa...

Kan ikke huske sist jeg var på teltur! =o

Patrick Simonsen sa...

SKA KANSKJE BO I TELT I SOMMER :D men blir alene isåfall D:

Teltsveis er kulsveis.