onsdag 8. juni 2011

Jeg har gått ned i vekt...

Mulig du finner det litt drastisk å trekke tenner for å minske tallet på vekta, men det er sånn jeg kommer ned til idealvekt før sommeren titter frem.
 
Neida.
Eller joda. Har trekt. Men der blir vel neppe uttelling på BMI-en selvom denne stakkars lille karen ei finnes mer i min munn...
 Åja...?
Syns du det er merksnodig at jeg eier min egen tann? Den spurte jeg selvfølgelig om å få. Driver ikke med grining uten å få det som jeg vil ha det!
Så nå står disse nydelige trøstepremie-blomstene i min vinduskarm...
...og ny kjole henger i skapet. 
Liker godt å bli voksen og unne meg bedre belønninger enn plastringer og kjærlighet på pinner.
Selvom litt kjærlighet så absolutt hadde gjort seg for en tannløs stakkars kjerring akkurat nå. Men det får heller DU tenke litt på!

Vi snakkes. Tanna legges herved i et glass med vann over natta, i håp om en overraskelse. En jeksel bør vel være verdt noe? 
Ligger det en tier der imorgentidlig, legger jeg meg inn.

5 kommentarer:

dca sa...

We love you... :-(

Sandra sa...

å bruke penger er en veldig god belønning=)

Marita sa...

få se kjolen da, gumman!
Btw dette minner meg på at jeg har en trekking i vente...ikke bra! å til spesialist...

Mary sa...

ok - skal legge ut bilde av kjolen! :-) det går jo helt greit å trekke daaa. hadde ikke gjort d før og GREIN å ringte til søstern for peptalk - men så gikk d jo sååå greit. pluss at man har lov å ønske seg noe fint! :-)

Patrick Simonsen sa...

Jeg glemte å belønne megselv D: Men jeg hadde nok bare kjøpt noe usunt så kanskje best slik :P