tirsdag 23. august 2011

Note to myself...

Jeg er alvorlig talt en flittig bruker av notat-appen på telefonen min. Uti de små timer når jeg egentlig burde hvilt mine øyne små, da spinner hjernen på de villeste historier, vendinger av dagligdagse gjøremål og komiske sider av mitt liv. Meget mulig disse ikke burde se dagens lys, men jeg noterer dem likevell ned i stikkord og håper på å kunne formulere festlig lesestoff en vakker dag. Alt fra noe rart jeg ser på bussen, nyheter som fremlegges på en herrrlig måte eller ordtak som kan trikses med på god gammeldags Mary-vis....
Problemet er at nå når denne vakre dagen er midt iblant oss har jeg sidevis med stikkord jeg ikke kan huske det skrivbare (er det et ord??) ved. Der florerer av uforståelige setninger og sammensetning av ord som jeg ikke på noen måte kan se det litterære uttrykket i.
Jeg vet ikke hvor jeg skal begynne. So pardon me, hvis de neste innleggene her blir somewhat different.
For jeg pleier da egentlig å formulere meg greit?
Workin´ like a charmer?

1 kommentar:

TestEngineer sa...

Prima formuleringer og herlige betraktninger! Hm, bruke taleopptaket på telefonen?:p