fredag 19. august 2011

What have I done latelyyyy?

Yes. I am aware of it.
Her har d vært stille som i graven siste månedene...
Men mye har skjedd på kort tid.
I det siste så har jeg vært så mye ute å jogget at jeg rett å slett ikke har hatt tid til dere leselystne tilskuere av mitt liv.
My badass face before running....
This is me on my way to the E.R. after running.

Neida.

Jeg har begynt å jobbe som modell.
Make love to the camera.
Neida (and never will)
Jeg har startet en cafe.
GRATIS retzina til alle!
Neida.

Jeg har fått barn.
DET hadde vært galskap det! Både med tanke på at jeg er singel men mest fordi jeg overbeviser alle barn om at det heter BJARNEHAGEN!
Neida. 

Jeg har begynt å jobbe på tivoli!!
Karuseller + is = JOY
GØY - men nei...
Jeg har bare spist is...
MASSE is! <3
...og lidd av god gammeldags skrivesperre...
Kommer sterkere tilbake!
12graders sommer klem fra MARY! <3